之前看學妹畢業表演演出肚皮舞,欣賞完後覺得真是一個展現肢體語言的方法,

所以也興起想要去學"肚皮舞"   想要學成之後,看能不能於爽拍時,推出"賣身表演" 

(最好是有人肯出價!!)

不過可惜啦,近日開課已爆滿,要等到九月份才有新課程,那就無緣拍賣此項啦~

 

不過可以先來欣賞一段好看 + 好聽 被法國媒體譽為「天使比例完美五官」的

法國玉女小天后_Alizee。Alizee早於十五歲就創下百萬片銷售佳績,榮登歐洲

 八大國冠軍,更成功打入美語市場登上TOP 10,應可稱為法國繼蘇菲瑪索

之後走紅世界的偶像巨星。


炎炎夏日 來點輕鬆的節奏   (偶然在別人家部落格欣賞到這MV,先呼各位看免錢A啦)

La Isla Bonita

Written by Madonna, Pat Leonard, and Bruce Gaitsch

Last night I dreamt of San Pedro
Just like I'd never gone, I knew the song
A young girl with eyes like the desert
It all seems like yesterday, not far away


Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby

I fell in love with San Pedro
Warm wind carried on the sea, he called to me
Te dijo te amo
I prayed that the days would last
They went so fast

Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby

I want to be where the sun warms the sky
When it\'s time for siesta you can watch them go by
Beautiful faces, no cares in this world
Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl

Last night I dreamt of San Pedro
It all seems like yesterday, not far away

Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby

Tropical the island breeze
All of nature wild and free
This is where I long to be
La isla bonita
And when the samba played
The sun would set so high
Ring through my ears and sting my eyes
Your Spanish lullaby

美麗的島嶼

昨夜我夢見了San Pedro,彷彿我從未去過般
我還記得那首歌,一個女孩望穿過沙漠,
一切彷彿發生在昨天,彷彿就在不久前

熱帶島嶼的微風輕拂,如此狂野又自由,那是我渴望停留的地方
美麗之島
當森巴樂響起,太陽高照,鈴樂聲穿透了耳朵,(陽光)灼亮了雙眼
(就像)你的西班牙搖籃曲

我愛上了San Pedro
海上的和風徐徐
在對我訴說:
他對我說著我愛你
我希望那樣的日子可以直到永遠
但它卻過得如此快

熱帶島嶼的微風輕拂,如此狂野又自由,那是我渴望停留的地方
美麗之島
當森巴樂響起,太陽高照,鈴樂聲穿透了耳朵,(陽光)灼亮了雙眼
(就像)你的西班牙搖籃曲

我渴望待在那艷陽高照的樂園
當你閉上眼睛小寐之前
盡是可愛的戀人們走過面前
(他們)如此美麗,不在乎其他事
只有彼此相愛的男男女女

昨夜我夢見了San Pedro,彷彿我從未去過般

熱帶島嶼的微風輕拂,如此狂野又自由,那是我渴望停留的地方
美麗之島
當森巴樂響起,太陽高照,鈴樂聲穿透了耳朵,(陽光)灼亮了雙眼
(就像)你的西班牙搖籃曲

熱帶島嶼的微風輕拂,如此狂野又自由,那是我渴望停留的地方
美麗之島
當森巴樂響起,太陽高照,鈴樂聲穿透了耳朵,(陽光)灼亮了雙眼
(就像)你的西班牙搖籃曲

arrow
arrow
    全站熱搜

    chiehyun99 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()